تولید و نصب حفاظ لیلیوم در رشت


تولید و نصب حفاظ لیلیوم در رشت

حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ ها است.
در طراحی حفاظ لیلیوم از گل زیبای لیلیوم ایده گرفته شده است.
علت این نامگذاری این است که در باغ های گل لیلیوم به هیچ عنوان وارد شدن راحت نمی باشد.
طراحی این نوع حفاظ به گونه ای است مانند گل لیلیوم پیاز شکل در پایین حفاظ می باشد یعنی اینکه میتوان ارتفاع آن را به صورت دلخواه طراحی می شود.

زاویه شاخک های این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد
نرده روی دیوار را میتوان در رنگ های مختلف بسته به سلیقه مشتریان طراحی کرد.
یکی از زیباترین حفاظ ها، حفاظ لیلیوم است که اکثر معماران و طراحان از آن استفاده می کنند. چرا که از نظر امنیت و زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد

♦️ نصب و ساخت حفاظ لیلیوم در رشت

این نوع نرده با الهام گرفتن از شاخه های گل لیلیوم طراحی و ساخته شده است.
این حفاظ بر روی دیوار های پیرامونی ساختمان نصب میگردد تا از ورود سارقان به داخل محوطه جلوگیری نماید.
در طراحی نرده لیلیوم شاخ های تیز زیادی در حدود دویست شاخه تیز و برنده در هر متر در نظر گرفته شده تا برای سارقان عبور از آن در شرایط معمول بسیار سخت و تقریبا غیرممکن باشد .
بطوری که در صورت سماجت برای عبور با صدمات جدی مواجه می شوند.
این نرده زیبا علاوه بر تامین امنیت و ضریب حفاظتی بالا از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخوردار است و برای دیوار ساختمان با کاربری های مختلف مناسب می باشد.

♦️ حفاظ لیلیوم حفاظ ضد سرقت

خم کردن یا بریدن شاخه های درهم پیچیده احتیاج به یک محیط خلوت بدون عبور و مرور و زمان زیاد احتیاج دارد که همراه با تولید صدا نیز می باشد و عملا کار بسیار سخت و زمان گیری می باشد.
به همین علت سارقان حتما ازعبور از روی دیوار هایی که نرده لیلیوم بر روی آن نصب شده خودداری کرده صرف نظر میکنند و معمولا سراغ دیوارهای بدون محافظ میروند.
زمانی که عرض حفاظ از عرض دیوار بیشتر باشد دیگر بر روی دیوار جایی برای گرفتن دست یا گذاشتن پا نمی ماند و سارقان با دیدن این نوع حفاظ در بیشتر موارد از سرقت صرف نظر میکنند.

✔️جهت سفارش انواع حفاظ با شماره های زیر تماس بگیرید  👇

۰۹۱۰۰۰۷۷۲۷۸ 

۰۹۱۲۰۷۷۰۰۷۴

۰۹۹۰۳۷۰۰۰۱۷

 

حفاظ لیلیوم

تولید حفاظ لیلیوم در رشتتولید کننده حفاظ لیلیوم در رشتتولید و نصب حفاظ لیلیوم در رشتحفاظ لیلیوم حفاظ ضد سرقتحفاظ لیلیوم در رشتساخت حفاظ لیلیوم در رشتساخت و نصب حفاظ لیلیوم در رشتفروش حفاظ لیلیوم در رشتقیمت حفاظ لیلیوم در رشتنرده حفاظ لیلیوم در رشتنصب حفاظ لیلیوم در رشتنصب نرده لیلیوم در رشتنصب و ساخت حفاظ لیلیوم در رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *