ساخت و تولید نرده حفاظ سرنیزه ای در قزوین


ساخت و تولید نرده حفاظ سرنیزه ای در قزوین

در حال حاضر نرده حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نمی باشند.

✔️ انواع حفاظ سر نیزه ای:👇

♦️حفاظ سرنیزه ای تک نیزه

در این نوع نرده آهنی روی دیوار حیاط شما تنها یک نیزه عمودی خواهید داشت که جهت نیزه آن نیز به سمت بالا است. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است. نرده سرنیزه ای تک نیزه یکی از پرکاربردترین و در واقع پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط است. این نرده آهنی محافظ هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از میزت های اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت موجود در آن است.

♦️حفاظ سرنیزه ای دو نیزه

نرده دو نیزه سرنیزه ای همانطوری که از نام آن پیداست از دو نیزه تشکیل شده است. این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت خمیده شده اند. در واقع این طرح از نرده آهنی سرنیزه ای باعث می شود که امکان عبور و مرور از روی آن از هر دو طرف داخل و خارج به صفر برسد. امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل ظاهری نرده آهنی سرنیزه ای دو نیزه همان زیبایی تک نیزه را در خود داشته و با برخی ترفندها و جزئیاتی که بستگی به تجربه و مهارت سازنده آن خواهد داشت، می تواند کمی زیباتر و جذاب تر نیز باشد.

♦️حفاظ سرنیزه ای سه نیزه

در نهایت نوبت معرفی فرم سه نیزه ای نرده آهنی سرنیزه ای می رسد. این نوع از حفاظ سرنیزه ای را می توان ترکیبی از دو مورد قبل دانست. در واقع نرده سرنیزه ای سه نیزه علاوه بر داشتن تک نیزه رو به بالا نوع اول، دو نیزه نوع دوم را نیز به دو جهت مختلف همزمان دارد. هر چند میزان استفاده از نرده آهنی سرنیزه ای سه نیزه کمتر از دو مورد قبل است، اما ایمنی آن بی حد و حصر خواهد بود. هیچ راه عبوری از این نوع نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را می توان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار نامید. قابلیت تنظیم ارتفاع این حفاظ نیز همچنان برقرار بوده و شما بر اساس نیاز خود می توانید آن را در اندازه ها و ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

♦️ نرده حفاظ سرنیزه ای

استفاده از متریال با کیفیت که در محصول نرده حفاظ سرنیزه ای همان میلگرد و پروفیل متریال اصلی محسوب میشود.

مدیریت صحیح هزینه های تولید میباشد که در قیمت تمام شده محصول بسیار تاثیر گذار است.

نظارت بر تولید و عرضه و همچنین اطمینان پیدا کردن از رضایتمندی مشتری از کالای تولید شده میباشد.

ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد .

♦️مزیت های حفاظ سرنیزه ای👇

✔️ مقرون به صرفه و اقتصادی

✔️امینت بالا

✔️زیبایی ظاهری

✔️نصب و ساخت آسان

✔️قیمت حفاظ سرنیزه ای

 

حفاظ سرنیزه ای

بهترین حفاظ آهنی روی دیوار حیاط در قزوینتولید نرده حفاظ سرنیزه ای در قزوینتولیدی حفاظ سرنیزه ای سه نیزهحفاظ سرنیزه ای تک نیزهحفاظ سرنیزه ای در قزوینحفاظ سرنیزه ای دو نیزهساخت حفاظ سرنیزه ای در قزوینساخت نرده سرنیزه ای مدرن در قزوینساخت و تولید نرده حفاظ سرنیزه ای در قزوینقیمت حفاظ سرنیزه ای در قزویننرده آهنی سرنیزه ای در قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *