نرده دیوار شاخ گوزنی در ساوه


نرده دیوار شاخ گوزنی در ساوه

♦️ حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است
 سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین وپرفروش ترین حفاظ های دیوار می باشد
این حفاظ اولین مدل از نسل جدید حفاظ های موسوم به حفاظ شاخ گوزنی است. شکل این حفاظ ها الهام گرفته از شاخ های گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظت را برای این موجود ایفا می کند،
حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 تا 120 سانتی متر و تراکم 8 و 10 و 12 تولید و به بازار عرضه می باشد(این 3تراکم به تراکم20،16و24نیزشناخته می شوند)، رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی معمولا یکی از رنگ های روغنی، کوره ای و پودری می باشد
ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه .
نرده حفاظ رجال در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی افتخار می کند که از نظر قیمت و همچنین بالاترین کیفیت را برای مردم عزیز کشورمان ارائه می دهد
ما همواه سعی داریم تامین کننده آرامش و راحتی شما در منزل و ویلا – باغ و … شما عزیزان باشیم . همچنین برای راحتی رفاه شما عزیزان نصب و اجرای این حفاظ را انجام خواهیم داد .

♦️  نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

یکی از رایج‌ترین حفاظ‍‎های مورد استفاده روی دیوارها، نرده شاخ گوزنی روی دیوار هستند.
این نرده‌ها به علت شباهت به شاخ گوزن به این نام شهرت یافته‌اند و جزء نرده‌های بسیار زیبا دسته‌بندی می‌شوند.
همان‌طور که گفتیم زیبایی این نوع حفاظ هم از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن است؛ مزیتی که با یک رنگ‌آمیزی جذاب دو رنگ می‌تواند جند برابر شود.
حفاظ شاخ گوزنی به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود.
حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

♦️ حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

امروزه حفاظ روی دیواری شاخ گوزنی بسیار فراگیر شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نامش پیداست، شما با آهن‌های در هم تنیده شده به شکل شاخ گوزن روبرو هستید که حتی بعضی پرنده ها نیز ممکن است در آن گیر افتاده یا زخمی شوند.
در این مدل از حفاظ شما دیگر ارتفاع مسئله نخواهد بود بلکه تراکم آن سبب جلوگیری از ورود سارقان می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که شاخ گوزنی از میلگرد نمره ۱۰ می باشد و برای ارتفاع بالای ۱ متر مناسب نمی‌باشد.
درهر صورت شما به یک حفاظ نیاز خواهید داشت، اما مدل و اندازه آن را باید با جیب‌های خودتان سبک و سنگین کنید. بودجه و نیاز مهم‌ترین عواملی است
که سبب می‌شود موردی که نیاز دارید را انتخاب کنید. قبل از هرچیز به زیبایی سازه خود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که دقیقا چه چیزی مورد نیاز شما می‌باشد.

♦️  بهترین نرده حفاظ برای دیوار حیاط و ویلا کدام است ؟

حفاظ دیوار از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات حفاظتی به شمار می آید که مدل های متنوعی از این محصول به صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است.
انواع مدل از حفاظ های دیوار را می توان در شهرهای مختلف از جمله تهران و کرج با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.
حفاظ روی دیوار با تنوع بالا و کیفیت منحصر به فردی تولید شده اند که همین امر موجب شده تا بتوان با توجه به نوع کاربری ساختمان و همچنین ارتفاع دیوار برای خرید این محصول اقدام کرد.
از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد.
از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.

✔️برای نصب و خرید حفاظ های شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید👇

نرده حفاظ رجال

09120770074

09100077278

09903700017

 

 

 

حفاظ شاخ گوزنی

تولید حفاظ بوته ای در ساوهتولید حفاظ شاخ گوزنی در ساوهتولیدی حفاظ بوته ایحفاظ شاخ گوزنیحفاظ شاخ گوزنی در تهرانحفاظ شاخ گوزنی روی دیوار در ساوهحفاظ نرده شاخ گوزنیحفاظ نرده شاخ گوزنی  ساختمانیساخت نرده شاخ گوزنی در ساوهساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی در ساوهقیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوهنرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در ساوهنرده دیوار شاخ گوزنی در ساوهنرده شاخ گوزنی در ساوهنصب حفاظ شاخ گوزنی در تهراننصب حفاظ شاخ گوزنی در ساوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *