حفاظ شاخ گوزنی محکم در تهران


حفاظ شاخ گوزنی محکم در تهران

حفاظ شاخ گوزنی حفاظی است ترکیبی با استفاده از نیزه های برنده و تیز که در طراحی همه ی آنها فاکتور زیبایی رعایت شده است. یکی از بهترین ویژگی های این حفاظ اسن است که به دلیل احتمال آسیب دیدگی حتمی، مهاجمین حتی فکر عبور از روی آن را هم نمیکنند و سازه یا منزل شما در امنیت کامل خواهد بود.
حفاظ شاخ گوزنی جدیدترین و در عین حال پر امنیت ترین نوع حفاظ است که به دلیل زیبایی و امنیت بالا ، قابلیت تولید در تراکم کم، متوسط و زیاد، امنیت و قیمت پایین مورد توجه بسیاری از اشخاصی که قصد محصور کردن منزل مسکونی خود را دارند قرار گرفته است.

✔️ امنیت نرده شاخ گوزنی

نرده های نیزه ای قدیمی روی سطح دیوار را پوشش نمیدادند و افراد مهاجم به راحتی میتوانستد روی دیوار آمده و در کنار این نرده ها بایستند در حالیکه انواع نرده شاخ گوزن به دلیلی وجود تعداد زیادی نوک فلزی که تا 3 سانت با دستگاه تیز شده اند عملا امکان هیچگونه تماسی را به مهاجمین نمیدهند و به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند (40 تا 65 سانت) عملا سطح خارجی دیوار را به راحتی پوشش می دهند.
حفاظ شاخ گوزنی حفاظی است ترکیبی با استفاده از نیزه های برنده و تیز که در طراحی همه ی آنها فاکتور زیبایی رعایت شده است.
یکی از بهترین ویژگی های این حفاظ اسن است که به دلیل احتمال آسیب دیدگی حتمی، مهاجمین حتی فکر عبور از روی آن را هم نمیکنند و سازه یا منزل شما در امنیت کامل خواهد بود.

✔️ مشخصات نرده حفاظ شاخ گوزنی محکم

حجم متراکمی از لبه های برنده فلزی که رو به بیرون قرار گرفته اند و هرکدام تا 3 سانتیمتر با دستگاه های مخصوص تیز شده اند. به سبب وجود این لبه های فلزی و همچنین حجم مناسبی که این حفاظ بر روی عرض دیوار پوشش میدهد؛
بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار شما تامین میکند. کوچکترین تماسی با این لبه های فلزی برنده موجب آسیب جدی خواهد شد.
این بزرگترین مزیت برای این نوع حفاظ است. ریسک بالای عبور باعث صرف نظر کردن مهاجمان خواهد شد. آنها به دنبال گزینه های ساده تری خواهند رفت.
جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد رنگ شده است که به هم جوشکاری شده و در طرح های مختلف است که برای حفاظ روی دیوار ویلا ها ، انبارها ، مکان های خصوصی و… نصب میشود.
حفاظ های شاخ گوزنی بهترین و محکمترین  برای حفاظت از باغ ، ویلا ، شرکت و کارخانه می باشد
و با هزینه پایین علاوه بر امنیت جلوه خاصی به مجموعه ساختمانی شما خواهد بخشید.

✔️ تولید حفاظ شاخ گوزنی محکم در تهران

♦️ نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی تراکم پایین و شاخ گوزنی تراکم بالا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت
♦️ تولید و توزیع انواع حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاعهای مختلف
♦️ ارسال شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران
♦️ حفاظهای شاخ گوزنی علاوه بر زیبایی امنیت دو چندانی را برای شما سروران به ارمغان می آورد.
♦️ طراحی و ساخت انواع نرده های فلزی
♦️ مشاوره و طراحی رایگان

✔️برای نصب و خرید حفاظ های شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید👇

نرده حفاظ رجال

09120770074

09100077278

09903700017

 

 

حفاظ شاخ گوزنی

بهترین حفاظ شاخ گوزنی در تهرانتولید حفاظ شاخ گوزنی محکم در تهرانتولید نرده حفاظ شاخ گوزنیتولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی در تهرانتولیدی حفاظ شاخ گوزنی در تهرانحفاظ روی دیوار ویلا ها ، انبارهاحفاظ شاخ گوزنی در تهرانحفاظ شاخ گوزنی محکم در تهرانساخت حفاظ شاخ گوزنی در تهرانقیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهراننرده حفاظ شاخ گوزنی در تهراننصب انواع حفاظ شاخ گوزنی در تهراننصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *